Lampada UV LED cum'è una fonte di luce cumuna, u so principiu di curazione si riferisce à l'inchiostri UV dopu chì l'irradiazione UV hè attivata da u fotoiniziatore, generendu cusì radicali liberi o ioni. Questi radicali liberi o ioni è pre-polimeri o monomeri insaturati in a reazzione di cross-linking doppiu ligame, a furmazione di geni monomeri, sti geni monomeri cumincianu à reazzione in catena per generà solidi polimeri luntanu da a molécula.
Ci sò parechji fatturi impurtanti chì influenzanu a curazione UV LED:
Caratteristiche di u materiale di cura
A velocità di curazione è l'efficacità diApparecchiatura di cura UV LEDhè largamente dipende da a difficultà di a luce per attivà e molécule in i materiali di cura. A curazione UV hè determinata da a collisione trà fotoni è molécule. A luce face chì e molécule si sparghjenu uniformemente attraversu u materiale. In più di e caratteristiche di l'equipaggiu di curazione, e proprietà ottiche è termodinamiche di i materiali di curazione è a so interazzione cù l'energia radiante anu un impattu significativu in u prucessu di cura.
Tasso d'Assorzione Spettrale
A quantità di l'energia luminosa assorbita da i rivestimenti UV cum'è aumentanu in u gruixu hè chjamata a rata di assorbimentu spettrale. A più energia assorbita vicinu à a superficia, u menu energia hè ritenuta in i strati più profondi. Tuttavia, sta situazione varia per diverse lunghezze d'onda. U tassu di assorbimentu spettrale tutale include l'effetti di i triggers di luce, sustanzi monomoleculari, oligomeri, additivi è pigmenti.
Riflessi è sparghje
Invece di l'assorbimentu, l'energia luminosa hè affettata da u cambiamentu in a direzzione di l'inchiostru, risultatu in riflessione è scattering. Questu hè generalmente causatu da i materiali di matrice o pigmenti in u materiale curable. Questi fattori riducenu a quantità di l'energia UV chì ghjunghje à i strati più profondi, ma migliurà l'efficienza di curazione in u situ di reazione.
Tasso di assorbimento infrarosso e lunghezza d'onda UV adatta
A temperatura hà un effettu significativu nantu à a rapidità di a reazione di curazione, è l'aumentu di a temperatura durante a reazione hè ancu un rolu. Diversi inchiostri UV necessitanu diverse lunghezze d'onda UV per l'indurimentu. Quandu sceglite una unità di cura, hè impurtante selezziunà una chì currisponde à a lunghezza d'onda richiesta da i rivestimenti UV. Utilizendu aUnità di polimerizzazione UV LEDcù a lunghezza d'onda curretta darà megliu risultati di cura.
Tempu di post: 17-Jan-2024