A tecnulugia di cura UV hà rivoluzionatu l'industria di stampa, offre tempi di curazione più veloci, produttività aumentata è cunsumu d'energia ridutta. In ogni casu, a prisenza di l'ossigenu durante u prucessu di curazione pò avè un impattu significativu nantu à a prestazione di a curing UV di tinta.
L'inhibizione di l'ossigenu si trova quandu e molécule di l'ossigenu interferiscenu cù a polimerizazione di radicali liberi, risultatu in una curazione incompleta è un rendimentu di tinta compromessa. Stu fenominu hè particularmente pronunzianu in tinta chì sò magre è chì anu una superficia elevata à u rapportu di u voluminu.
Quandu l'inchiostri UV curabili sò esposti à l'aria ambientale, e molécule d'ossigenu dissolute in a formulazione di tinta è l'ossigenu diffuso da l'aria pò interferiscenu cù u prucessu di polimerizazione. A bassa cuncentrazione di l'ossigenu dissolutu hè facilmente cunsumata da i radicali liberi reattivi primari, risultatu in un periodu d'induzione di polimerizazione. Per d 'altra banda, l'ossigenu chì si sparghje constantemente in a tinta da l'ambiente esternu diventa a causa principale di l'inibizione.
E cunsequenze di l'inibizione di l'ossigenu ponu include tempi di curazione più longu, aderenza di a superficia è a furmazione di strutture oxidate nantu à a superficia di tinta. Questi effetti ponu riduce a durezza, a brillanza è a resistenza à i graffi di a tinta curata è affettanu a so stabilità à longu andà.
Per superà sti sfide, circadori èProduttori di LED UVanu esploratu diverse strategie.
U primu hè di cambià u mecanismu di reazione. Per migliurà u sistema di fotoiniziatore, l'inibizione di l'ossigenu di a superficia di a tinta curata pò esse efficacemente suppressa.
Aumentà a cuncentrazione di fotoiniziatori hè un altru modu per mitigà l'effetti di l'inibizione di l'ossigenu. Aghjunghjendu più fotoiniziatori, a formulazione di tinta diventa più resistente à l'inibizione di l'ossigenu. Questu risultatu in una durezza di l'inchiostro più alta, una migliore aderenza è una lucentezza più altu dopu a cura.
Inoltre, aumentà l'intensità di l'attrezzatura di cura UV in l'attrezzatura di curazione aiuta à mitigà l'effetti negativi di l'inibizione di l'ossigenu. Aumentendu a putenza di a fonte di luce UV, u prucessu di curazione diventa più efficiente è cumpensà a reattività ridutta causata da l'interferenza di l'ossigenu. Stu passu deve esse calibratu cù cura per assicurà a curazione ottimale senza dannu u sustrato o pruvucà altri effetti avversi.
Infine, l'inibizione di l'ossigenu pò esse mitigata aghjunghjendu unu o più scavengers d'ossigenu à l'equipaggiu di stampa. Questi scavengers reagiscenu cù l'ossigenu per riduce a so cuncentrazione, è a cumminazzioni di una alta intensitàSistema di cura UV LEDè u scavenger di l'ossigenu pò minimizzà l'impattu di l'ossigenu nantu à u prucessu di curing.With sti megliurenze, i pruduttori ponu ottene un rendimentu di curazione megliu è superà e sfide di l'inibizione di l'ossigenu.
Tempu di post: 19-Jan-2024